Service och felanmälan

Behöver du beställa service eller göra en felanmälan för din produkt? Vi på Electrolux Home i Luleå och Servicebolaget Nord AB vill självklart hjälpa dig, vare sig du vill boka servicetekniker eller få rådgivning!

1)
Välj först vilket alternativ som dit ärende gäller. 

2) Fyll sedan i formuläret för service och felanmälan. 
3) Skicka iväg din anmälan.


Innan du beställer service, kontrollera först om du kan avhjälpa felet själv.

I din bruksanvisning finns som regel en tabell som beskriver enklare fel och hur man kan åtgärda dem. Vi tar sedan hand om ditt ärende i turordning. Elektriska fel skall alltid åtgärdas av certifierad elektriker!

Företag Service och felanmälan - Servicebolaget Nord AB

Privatperson Service och felanmälan Electrolux Home i Luleå och Servicebolaget Nord AB

Obs! Felanmälan av nya garantiarbeten för ELECTROLUX SERVICE skall göras på 
telefon: 077-176 76 76 detta gäller alla nya ärenden from 8 februari 2020.

Alla produkter som säljs av Electrolux Home har svensk produktmanual. 
Önskas en kopia går det att ladda ner här.

Kontaktinformation

Jag samtycker till att Electrolux Service och Servicebolaget Nord AB sparar min kontaktinformation med ändamålet att kontakta mig i mitt ärende. Mina uppgifter kommer inte sparas längre än nödvändigt för detta ändamål.

Integritetspolicy

Vi värnar om din personliga integritet och vi vill i denna policy informera och förklara vilka uppgifter vi samlar in, hur vi använder dem, och vad du har för rättigheter gällande dem. Vid frågor är du alltid välkommen att kontakta oss. Läs mer här: Integritetspolicy